Hoera! - Reisverslag uit London, Canada van Emmy Pasch - WaarBenJij.nu Hoera! - Reisverslag uit London, Canada van Emmy Pasch - WaarBenJij.nu

Hoera!

Blijf op de hoogte en volg Emmy

27 Augustus 2014 | Canada, London

Alweer een reisverslag?! Jullie zullen wel denken dat ik me verveel hier, maar dat is niet het geval... IK HEB NAMELIJK EEN KAMER!

Boem, hoppaaaa, in een keer! Ik kan er morgen al in, al wordt de WiFi vrijdagochtend pas gefixt. Ach, daar komen we wel overheen!

Verder kan ik jullie vertellen dat de Universiteit gigantisch, maar echt super mooi is - zie foto's bij mijn vorige verslag; dat het weer in Canada heel goed is - al twee dagen boven de 30 graden (morgen helaas nog maar 22, maar dat terzijde); dat London nog steeds een prachtige stad is: ik heb vandaag meer dan 20 km gelopen op weg naar de verschillende kamers waar ik ben gaan kijken, maar echt prachtige omgeving!

Nou, dat was het eigenlijk al, nu mogen jullie een paar dagen wachten op de volgende update!

Liefs

Oh, P.S. mijn adres: 235 Homestead Crescent, N6G 2E7, London

  • 27 Augustus 2014 - 09:02

    Clim:

    Hey Emmer!

    Super chill dat je nu al wat gevonden hebt! Ziet er ook nog best groot uit, of niet dan? :-) Die stoel in de gezamenlijke woonkamer is ook vet mooi. Fijn dat je het naar je zin hebt daar. We missen je!

    <3

  • 28 Augustus 2014 - 22:17

    Liset:

    Aah Ems wat een super leuke verslagen!
    En wat hebben jullie veel gezien in New York, super :)
    Lijkt me ook heel vet!
    En natuurlijk helemaal geweldig dat je nu al een kamer hebt, zo'n grote ook!!!
    Nog heeeel veel plezier en succes, ik kijk uit naar je volgende verslagen :)


    Heel veel liefs van Liset

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Tijd voor mijn grote avontuur: 4 maanden studeren in Canada!

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 10781

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2015 - 20 December 2015

European Master System Dynamics deel 1: Bergen

19 Augustus 2014 - 29 December 2014

Canada, University of Western Ontario

Landen bezocht: