De laatste loodjes - Reisverslag uit London, Canada van Emmy Pasch - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit London, Canada van Emmy Pasch - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Emmy

17 December 2014 | Canada, London

Zo, wat zijn de afgelopen weken weer voorbij gevlogen. Inmiddels zitten 4 van mijn 5 tentamens er op! Vandaar ook de radiostilte, maar het gaat nog goed hier hoor, zowel met mij als de tentamens. Ik heb zowaar in de bieb geleerd de hele tijd, om zoveel mogelijk tijd met al mijn superlieve vriendjes en vriendinnetjes hier door te brengen. Morgen is dan echt het grote afscheidsmoment van de meesten :( Maar daarna is Ralph hier, jippie!

Het is de laatste twee weken (helaas) erg warm geweest hier. Of ja, relatief warm. Bijna niet gevroren en geen sneeuw! Maar de kerstsfeer is er gelukkig wel, met alle exclusieve kerstverlichting. Ik heb een paar foto's proberen te maken, maar ze zijn niet goed genoeg om te laten zien hoe prachtig mijn busritjes zijn. Opblaassneeuwpoppen en kerstmannen, lampjes in alle kleuren...

Voor de rest heb ik niet heel veel speciaals gedaan. Veel gestudeerd, projecten afgemaakt... Mijn laatste avondje stappen in Canada zit er ook op; het laatste logeerpartijtje; het laatste filmavondje; de laatste (veel te lang durende) koffiepauzes... Ik kan niet echt geloven dat het al voorbij is! (Oke, niet écht voorbij, maar na morgen is het gewoon lekker vakantie vieren)

Iedereen is wanhopig afscheidsfeestjes, lunches, schaats-tochtjes en nog veel meer dingen aan het bedenken om het échte afscheismoment uit te stellen, haha. Het schaatsen ging me nog verrassend goed af! Snel nog wat laatste leuke foto's maken met zoveel mogelijk mensen; foto's uitwisselen...

Het klinkt wel als een beetje een verdrietig verslagje, vinden jullie ook niet? Ik ben hartstikke blij als ik jullie straks weer allemaal zie hoor! Kan niet wachten om lekker met het thuisfront te knuffelen, al mijn foto's (oké, misschien maar een selectie) te laten zien, lekker Nederlands voedsel... Maar ik ben ook wel een beetje verdrietig om wat ik achter ga laten.

Maar, ik heb wel leuke weken in het vooruitzicht: Morgen na mijn tentamen komt Ralph, en donderdagnacht vertrekken we naar Chicago voor 4 dagen! Dan een dagje bijkomen en London verkennen, kerstavond met Inès en haar vriend, eerste kerstdag lekker samen, tweede kerstdag naar Niagara Falls... En dan is het toch echt tijd om koffers te gaan pakken... Mijn volgende verslagje laat dus even op zich wachten weer (sorry mama!)

Tot inmiddels heel snel allemaal (13 dagen)!

Liefs, Emmy

  • 17 December 2014 - 14:28

    Jack:

    Veel ijspret zo te zien.
    Maar waarom geen filmpje van je capriolen?

    Grtz en tot binnenkort.

  • 18 December 2014 - 12:17

    Ans Va De Pasch:

    Hoi Emmy,

    En het thuisfront verheugt zich ook op jouw terugkomst hoor.
    Geniet er nog maar even volop van.
    Straks is het weer .... dan is alles voorbij.

    groetjes, mam

  • 24 December 2014 - 20:46

    Tante Mie:

    Mooi hoor Emmy,wat een ervaringen, geniet van de dagen dat je nog onderweg bent en dan van de thuiskomst, lieve groet, t. Mie en o. Mathieu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Tijd voor mijn grote avontuur: 4 maanden studeren in Canada!

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 10778

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2015 - 20 December 2015

European Master System Dynamics deel 1: Bergen

19 Augustus 2014 - 29 December 2014

Canada, University of Western Ontario

Landen bezocht: